Hold dit næste dagskonference på Hotel Svanen i dejlige lokaler.

Ved dagskonferencer, uden overnatning eller uden yderligere forplejning så som aftenspisning, skal der bookes og afregnes for minimum 20 personer. Dette er gældende for resten af året 2020.

Hotel Svanen er blevet klassificeret som 4 stjernet konferencehotel og tilbyder en række serviceydelser der, som firmakunde, gør det bekvemt at afholde konferencer og møder på hotellet.

Konferencefaciliteter:
Whiteboard, flipover, beamer og lærred og WIFI. På Hotel Svanen får man den personlige service og vi er fleksible overfor specielle ønsker.

Standard Dagskonference

• Frugt og isvand hele dagen
• Kaffe/The hele dagen
• Rundstykker, smør, 2 slags ost og marmelade
• Frokostplatte inkl. 1 øl el. vand
• Eftermiddagskage

Pris pr. gæst kr. 425,- 


Den Sunde Dagskonference

• Frugt og isvand hele dagen
• Grønne snacks m/juice og saft hele dagen
• Kaffe/The hele dagen
• Grove rundstykker, 2 slags ost og marmelade
• Frokostplatte inkl. 1 øl el. vand
• Smoothie serveres i lokalet (1 pr. person)
• Eftermiddagskage og muslibar

Pris pr. gæst kr. 525,-

Der kan tilbydes frokostbuffet med kolde og varme retter ved min. 25 deltagere. 

Kontakt konference afdelingen for yderligere information eller bestilling på enten
pr. tlf. (+45) 75 33 28 33 eller på konference@hotelsvanen.dk

* Bestilles der til mindre end 10 gæster tillægges lokaleleje.
Vi tager gebyr ved betaling med kreditkort - Garanti & annuleringsbetingelser